נתניהו: "הפשיעה בחברה הערבית – בעיה לאומית"

    אבי יעקב 1 Comment on נתניהו: "הפשיעה בחברה הערבית – בעיה לאומית"

    ראש הממשלה בנימין נתניהו בתום ועדת השרים לענייני החברה הערבית: "אנחנו מעוניינים לצמצם את הפערים ולגרום לשילוב מלא של החברה הערבית בישראל"

    16:05
    06.05.24
    קובי פינקלר No Comments on המבצע הצבאי בטול כרם: מחבל חוסל, מטענים הושמדו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ועדת השרים לענייני החברה הערבית, בראשות ראש הממשלה בנימין נתניהו, התכנסה היום במשרד רה"מ בירושלים. הוועדה החליטה על הקמת ועדת משנה, בראשות ראש הממשלה, לקידום המאבק בפשיעה בחברה הערבית בישראל שהוסמכה בין היתר להחליט בעניין סיוע השב"כ למשטרת ישראל לטיפול בפשיעה בחברה הערבית.

    כמו כן, הוועדה דנה בסוגיות שונות וביניהן: פתרון בעיית המשכנתאות לדיור בחברה הערבית, לימוד השפה העברית בקרב האוכלוסייה הערבית, תקצוב לפרויקטים כלכליים באזורי תעסוקה ועוד. רה"מ נתניהו הנחה את המשרדים השונים להגיש תוך 30 עד 45 יום הצעות החלטה בנושאים הללו לוועדת השרים.

    ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בתום הישיבה: "אנחנו מעוניינים לצמצם את הפערים ולגרום לשילוב מלא של החברה הערבית בישראל. אנחנו דנו כאן בנושאי אשראי, חינוך, עברית, רווחה, חקיקה ונושאים רבים אחרים. יש לנו גם מיקוד מיוחד במאבק בפשיעה בחברה הערבית, שמאמללת את חייהם של אזרחי ישראל הערבים. היא כבר בגדר של בעיה לאומית. לצורך כך הקמנו ועדת משנה, שנושאים רבים בה כבר התחילו להיות מטופלים, ואנחנו מתכוונים להעמיק בזה כבר בימים הקרובים. יש כאן הירתמות של משרדי הממשלה ושרי הממשלה לטובת צמצום הפערים הללו לטובת אזרחי ישראל הערבים. מגיע להם ומגיע לנו לטפל בכל הנושאים האלה".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      לא מבין איך קול חי כותב את זה בשלוות נפש, נראה שהצהרות כאלו לא מפריעות לאנשים.
      אנשים, שימו לב:
      אם בעיה של הערבים היא בעיה לאומית- המסקנה המתבקשת היא שהלאום של המדינה הוא לא יהודי.
      אם הערבים הם אזרחים שווי זכויות כמונו- אז המדינה לא שלנו אלא משותפת לנו ולהם. מי שלא מבדיל בין יהודי לגוי זה לא אמור להפריע לו, אבל מי שכן מבדיל- שישים לב שההצהרות האלו הם מחיקת ההבדל בינינו לבינם.